Lilypie 2nd Birthday Ticker

woensdag 12 maart 2008

Emma is een BV babytje!


Een hele tijd terug, toen ik nog borstvoeding gaf, kwam ik in contact met iemand van LLL (La Leche League). Dat is een borstvoedingsvereniging.

Ze had een foto van Emma gezien van een maand of 7 waarop ze heel smakelijk een stukje watermeloen aan het eten was.

Ze vroeg of ze die foto eventueel mochten gebruiken voor in hun publicaties. Ik heb daar toen een formulier voor moeten ondertekenen waarop ik verklaarde dat ze die foto mochten gebruiken.

Ze had me beloofd iets te laten weten als ze die foto zouden gebruiken. Maar verder heb ik daar toen niets meer van gehoord.

Nu kreeg ik vandaag een mailtje van die mevrouw met de melding dat ze de foto gebruikt hadden in een handleiding voor de zorgverlener. Ze heeft me ook een copietje van de pagina doorgestuurd en een copietje van de pagina waarop de dank betuiging staat aan alle gebruikte kindjes.


Deze foto hebben ze gebruikt:



Ik ben natuurlijk apetrots op mijn fotomodelletje ;-)

Ik heb meteen gevraagd waar ik dat boekje kan kopen of bestellen. Dat is wel fijn om als aandenken voor Emma te bewaren.

1 opmerking:

Anoniem zei

Zo leuk!! Dat moet je zeker ebwaren voor later! Leuke herinnering! De mensen van LLL zijn super! Heb er ook veel aan gehad... Waar is de tijd van BV naartoe? Hier is het 4 maanden geleden... (het lijkt eingelijk al langer, maar toch is het niet zo..)
groetjes liesbet (mama van Lander)