Lilypie 2nd Birthday Ticker

woensdag 23 april 2008

Ik had weer wat aan de hand vandaag...

Ik had vanmiddag ook weer wat aan de hand.

Ik droom al langer van zo een speelhuisje voor in de tuin voor Emma. Maar die kosten veel geld, gemakkelijk 300 euro.


Toen ik Emma vanmiddag ging ophalen bij Alida (onthaalmoeder) was ze net fijn in het speelhuisje van Alida aan het spelen, en het was toch zo schattig. Nu had Alida er vanmorgen, toen ze met Emma even naar de Lidl was geweest, gezien voor 100 euro. Echt een mooi, iets kleiner als dat van Alida, maar wel echt mooie.

Dus ik natuurlijk onmiddelijk naar de Lidl. Daar aangekomen was dat pak toch wel veel groter en zwaarder dan verwacht. Maar er stonden er nog maar drie, dus als we moesten wachten tot Walter thuis was, dan waren ze misschien al op.

Ik heb welgeteld 5 keer aan iemand moeten vragen of ze wilden helpen. Eerst om het pak op de kar te krijgen, toen om het pak aan de kassa van de kar af te heffen omdat die doorgang te smal was, en toen weer er terug op. En toen ging het pak niet door de deur, toen heb ik weer aan iemand hulp moeten vragen. En aan de auto heeft nog iemand moeten helpen om het van de kar in de koffer te heffen. Pfff, ik was er echt van aan het zweten geraakt...

Maar toen ging de koffer niet toe! En natuurlijk nergens een touw in de koffer te vinden om het dicht te binden. Dus heb ik de auto half moeten ontmantelen om dat pak er toch in te krijgen, en het is net gelukt.

Ik was doodop, maar toen Emma wakker werd van haar middag dutje hadden we het huisje net in elkaar gezet, en de blik in haar ogen toen ze het speelhuisje zag maakte alles meer dan goed!

2 opmerkingen:

Katrien zei

mooi huisje!
laat de zomer nu maar beginnen!

groetjes

maaike zei

wat een leuk huisje en inderdaad voor zo'n prijsje kan je dat niet laten liggen!!!
succes gegarandeerd!!!