Lilypie 2nd Birthday Ticker

vrijdag 23 mei 2008

Ik ben het beu...

Ik ben die avondschool zo beu... Maar goed dat het maar een jaar is.

Ik heb het gevoel dat ik Emma hierdoor veel moet missen, en ze wordt me de laatste tijd veel te snel groot.

Op woensdagvond vertrek ik rond 17u40 en dan ben ik om 22u50 terug. Dus alleen die lessen, dat viel nog wel mee.

Maar nu ik zoveel tijd in mijn eindwerk en examen moet steken valt het toch allemaal tegen. Als Emma thuis is en wakker is dan wil ik me met haar bezig houden. Maar dat betekent dat ik gemiddeld tijdens het weekend en s'woensdagsmiddags 2.5 u per middag de tijd heb om aan mijn eindwerk te werken. Maar die tijd stak ik vroeger in het huishouden. Dus nu is het verdelen, waardoor ik constant het gevoel heb dat ik en mijn huishouden en mijn eindwerk te kort doe.

Daarom heb ik Emma al een paar woensdagen de hele dag bij de onthaalmoeder gelaten, maar dat is dan 16u30 voordat ze thuis komt met Walter. En dan heb ik dus nog een dikke uur samen met haar. Waarin we ook nog eens moeten eten.

Ik begin het dus echt kotsbeu te worden. Gelukkig zijn het nog maar 3 weken. Op 2 juni moet ik mijn eindwerk inleveren wat gelukkig bijna af is. En op 11 juni heb ik dan examen, en dan ben ik ervan af. Het zal een pak van mijn schouders zijn!

3 opmerkingen:

Katrien zei

goed dat je volhoudt. ik wil ook al zo lang iets volgen maar heb nog niet eens de moed om ermee te beginnen

Anoniem zei

Hey Kim,
zoals je gisteren op mijn weblog kon lezen heb ik een eigen fertiliteitsforum opgericht...
Het is nog zeer kleinschalig!
Daarom zou ik jou willen vragen om een link te plaatsen op jou dagboek naar het forum!

*Forumnaam:Fertility do talk
*URL :http://fertility.do-talk.com/

Dank je wel hoor,liefs Jole

maaike zei

en examens al gedaan?
diploma van ik weet niet wat op zak?
good luck in ieder geval!!