Lilypie 2nd Birthday Ticker

zondag 6 januari 2008

Toch gaan solden shoppen.

Vandaag ben ik toch gaan soldenshoppen. Helemaal mijn gewoonte niet. Maar ik kan er zo van genieten om dat kleine dametje van me aan te kleden, dat ik toch maar eens rap de JBC ben binnen gelopen.

Ik ging eigenlijk met Emma in maaseik naar de colruyt. En toen ik zag dat het helemaal niet druk was in de JBC heb ik toch maar even de buggy uit de auto geladen.

Nu, ik loop als ik in Maaseik ben wel eens regelmatig de JBC binnen. Maar vaak ga ik met lege handen terug naar buiten. Want heel dat bumba, K3, en wat is het nog allemaal, zegt me helemaal niets, dus meestal vind ik niets mooi. Dus mijn verwachten waren helemaal niet hoog gespannen, zeker omdat het dan ook nog eens solden waren...

Na lang zoeken ging ik bijna weer met lege handen naar buiten. Ik had wel iets moois gezien, het was een overgooiertje in het donkerblauw met een felblauw krijtstreepje, er was nog 1, net maatje 86. Het had wel iets, maar ik was er niet van overtuigd. Ik was bijna aan de uitgang, toen ik me toch nog eens bedacht.

Terug naar het overgooiertje. Eens gekeken tussen de t-shirtjes, en daar hing nog een heel simpel felblauw t-shirtje, juist in maat 86, net die kleur van het krijtstreepje. Dat paste daar al mooi onder. En toen nog eens tussen de 5 paar kousenbroekjes gekeken die door de hele winkel verspreid lagen. En daar lag nog net een donkerblauw met felblauw gestreept kousenbroekje met felblauwe beenwarmertjes bij met bolletjes op, net in maatje 86.
Samen maakte dat een geweldig mooi geheel! Ik kon mijn geluk niet op.

Zeker niet toen aan de kassa bleek dat ik voor alles samen maar 18 euro moest betalen, ik kreeg 11 euro korting.

Mijn dag was helemaal goed. Zeker toen ik thuis Emma haar outfitje eens aantrok, en ze er geweldig schattig mee stond.

Het geluk schuilt toch in de kleine dingen hé ;-)

Geen opmerkingen: