Lilypie 2nd Birthday Ticker

donderdag 3 januari 2008

samen ontbijten

Nu Emma boterhammetjes eet kunnen we samen ontbijten.

Vanmorgen was het weer zo ver. Eerst om 7u20 mevrouw zachtjes gaan wekken. Ze lag nog heel zalig te slapen. Ik heb nog eens even geprofiteerd van het zicht. En heb haar daarna heel zachtjes wakker gemaakt. Mijn kleine meisje heeft (in tegenstelling tot papa) nooit een ochtendhumeur. Ze rekt zich eens uit, gaat op haar knietjes zitten en geeft me een enorme glimlach.
Dan lekker op haar gemakje haar flesje drinken.

En dan beginnen we er aan. Zij in haar stoeltje met een boterhammetje met smeerkaas, en haar dierenboekje. En ik bij haar aan tafel met een boterham met kaas en een koffietje. En dan maar kletsen met elkaar. Ze heeft al heel wat te vertellen hoor...

Als we alle twee lekker gegeten hebben wordt Emma aangekleed en begint de rit naar de onthaalmoeder. En begint haar leuke speeldag, en mijn werkdag (ook wel leuk hoor...)

Geen opmerkingen: