Lilypie 2nd Birthday Ticker

donderdag 12 juni 2008

Examen

Na een rampzalige afronding van mijn eindwerk gaan we maar door met de reeks "alsof de duivel er mee speelt..."

Gisterenavond had ik dus mijn examen. Nu wordt Emma me van dinsdag op woensdag toch niet ziek zeker. De valse kroep.

Het kind had de hele tijd het gevoel dat ze stikte en schoot dan in volledige paniek wakker natuurlijk. Ik heb welgeteld, niet gelogen, de hele nacht 2 x een uurtje geslapen.

Ik stond dus op met een enorme houten kop s'morgens. En normaal was het plan om Emma de hele dag naar Alida te doen, zodat ik kon blokken voor mijn examen. Maar in haar staat ging dat dus niet.

Blokdag viel dus in het water. Ik heb dan toen Walter terug was wat kunnen blokken op onze slaapkamer, maar ik kon wel janken.
Terwijl Walter met Emma beneden was, hoorde ik haar geregeld wenen en heel zielig mamaaa roepen. Terwijl ik boven zat. Ik baalde enorm.

Om 21u30 was ik dan aan de beurt. Ik had een vraag die ik bijzonder goed kende, ongeveer de enige, en ik zei nog op voorhand, "ik hoop dat ik die vraag krijg".

Nu zoekt de examinator een vraag voor me uit: natuurlijk die vraag. Maar dat had ik mijn duffe kop natuurlijk niet door. Ik had een volledige black out. Ik heb daar dan wat naast de kwestie zitten lullen, maar veel kreeg ik niet verteld. Ik was nog geen 2 minuten terug buiten, en ik kon ze weer van voor naar achter en van achter naar voor opzeggen. Is dat nu toch niet om van kappot te vallen!!! Ik heb er echt de hele nacht van wakker gelegen

Maar mijn verdediging van mijn eindwerk is toch wel heel goed gegaan, en ze gaven de indruk dat ze het ook heel goed vonden. Dus laten we hopen dat dat me er toch gaat door slepen. Het eindwerk gaat op 70% en de verdediging en de vraag op 30%.

We zullen moeten afwachten vrees ik...

6 opmerkingen:

maaike zei

ocharme ik hoop dat het al bij al wat meevalt...
wat volg je eigenlijk?

Kim zei

Ja, ik vond mezelf ook vrij zielig ;-)

Ik heb een jaar Human Resource Management gevolgd.

maaike zei

amai heel chique woorden en wat is dat dan precies? ;-)

Tamara zei

Oh jee, je zou voor minder vloeken en je eigen haar uittrekken. Ocharme. Vermoeidheid is een vies beestje.

Ik hoop met je mee op een goede uitslag!

Kim zei

Dat is eigenlijk een opleiding om personeelsmanager te worden.

Maar ik heb niet direct ambitie in die richting hoor.

Ik werk nu momenteel als assistente van de personeelsmanager, en ik wilde mijn kennis wat verbreden, en een schoon diploompje op mijn cv kunnen zetten...

Ik ben eens benieuwd, ik krijg straks mijne uitslag...

maaike zei

amai wat knap van je dat je de opleiding volgt, hopelijk is de uitslag goed...