Lilypie 2nd Birthday Ticker

donderdag 10 juli 2008

Ikea

Een van mijn absoluut favouriete winkels bij uitstek is toch wel echt de Ikea.
Ik ga er altijd naar toe, met het gedacht dat ik niet veel nodig heb. Maar ik kom dan steeds met een volle kar en een lege bankrekening buiten.

De buit was deze keer een nieuwe donsdekenovertrek voor ons. En de rest was natuurlijk voor Emma ;-)
* Een knikkerbaan en een doos houden blokken in een trekwagentje
* Een mooie mat voor op haar kamertje
* Een nachtlampje in de vorm van een roze bloem met een groene voet
* Een wandlampje in de vorm van een roze bloem met een goen kabeltje
* Een opstapje zodat ze zelf haar tandjes kan poetsen
* 4 nieuwe opbergbakken voor haar speelgoed
* Een pluche bal
* 3 mooie schilderij-tjes voor op haar kamertje

Dat was het wel ongeveer. En dan te bedenken dat er nog een 4-tal dingen niet voorradig waren en dat ik bij ongeveer 153 dingen een paar seconden op mijn tanden heb moeten bijten en mezelf moed heb moeten inspreken om het te laten liggen...

1 opmerking:

evy en co zei

hey, daar ben ik in het weekend ook nog eens geweest.
Ik heb ook serieus op mijn tanden moeten bijten om enkel mee te nemen waar ik oorspronkelijk voor kwam.
Ik hou me al vast als volgende maand de winkel nog groter word!
Evy