Lilypie 2nd Birthday Ticker

zaterdag 16 februari 2008

Eerste schoentjes

Vandaag was het zover. Emma haar eerste schoentjes.

Ze loopt nu flink en dus was het tijd voor echte schoentjes.


Ze heeft flink gepast. En even had ik een meningsverschil met moeke die een ander paar mooier vond. Maar wij (Emma en ik) vonden de rondinellakes met bloemetjes op toch echt het mooiste.

Echte kleine meisjes schoenen.





Voor de rest is Emma ook weer heel braaf geweest. Het is een echt meisje. Zo lang we maar aan het shoppen zijn hoor je haar de hele middag niet.

Daarom heb ik haar dan ook nog maar getrakteer op een nieuwe dvd van "Fifi en de bloemenvriendjes".

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi Kim

ik ken je zeker nog... Ik verschiet er wel van dat je meisje al een jaar is... wat vliegt de tijd, ik herinner me nog dat ik las dat je was bevallen...

geniet van je meisje..

ps: lieve schoentjes en merci voor de felicitaties

groetjes els

PAnnouk zei

Je link staat tussen mijn lijstje!

Ik ga hier nu even meelezen om jullie een beetje beter te leren kennen.

Tot blogs

PS leuke schoentjes, ik moet nog op lente-schoenen pad.