Lilypie 2nd Birthday Ticker

donderdag 7 februari 2008

Mijn lichtpuntje

Gelukkig heb ik een enorm schattig meisje dat me wel kan doen lachen.

Ze wordt meer en meer kindje en minder baby. Ik vind het eigenlijk wel fijn zo.

Ze leert iedere dag bij en wordt schattiger met de dag.

Ze zwaait heel lief met haar handje als ik haar afzet bij de onthaalmoeder. Of als Walter haar in bedje stopt zwaait ze ook naar mij met haar handje.

En ze kan ook soms echt komen knuffelen , dan slaat ze haar handjes rond mijn nek en knuffelt ze me echt. Daar geniet ik toch zo van.

Eigenlijk moet ik eerlijk toegeven dat ze me volledig rond haar piepkleine vingertjes heeft gewonden...

1 opmerking:

Katrien zei

Hallo

Ik ben nu ook even op je blogkomen piepen. Heb je ook toegevoegd aan mijn blogroll.

Wij wonen trouwens in Linde-Peer, maar zijn wel nog op zoek naar een definitieve thuisstek (en dat zal niet in Peer zijn)

groetjes